Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Έχω μπλογκ, έχω μπλογκ

Posted on 12:40 π.μ. by youpord


Πάλι καλά το θυμήθηκα ο μαλάκας.

Ένιωθα ένα απέραντο κενό τόσο καιρό μέσα μου και αναρωτιόμουν το λόγο που αισθανόμουν έτσι, τελικά η απάντηση ήταν η έλλειψη της επαφής με το αγαπημένο σε όλη την Ελλάδα μπλογκ μου.

Ξέρω ότι όλοι θα περιμένατε με ανυπομονησία να γράψω κάτι για να γεμίσετε ψυχικά και να εμπλουτίσετε τον εσωτερικό σας κόσμο.

Ποιος ξέρει πόσες χιλιάδες άνθρωποι θα μπήκατε εδώ μέσα για να δείτε αν έχω ανεβάσει τίποτα.

Ζητώ συγνώμη που σας ξέχασα και ειδικά σε αυτούς που έμπαιναν κάθε μέρα στο μπλογκ και περιμένανε να ανεβάσω κάτι και πατούσαν συνεχώς refresh.. χίλια συγνώμη μάγκες.






No Response to "Έχω μπλογκ, έχω μπλογκ"

Leave A Reply

Efxaristoume gia tin kataspatalisi tou xronou sou edo. To minima sou 8a to diavasei i CIA kai to FBI kai an krinoun oti den prosvalei ta symferonta mas 8a to valoume.. to nou sas